belangrijk

Gesloten van zaterdag 1/11 tem woensdag 3/12.

belangrijk

Gedurende deze periode kunnen er geen bestellingen afgehaald worden of retours teruggebracht worden naar de winkel. Alles verloopt via Bpost.

Adres

Lostraat 36
9880 Aalter

GRATIS parking voor de deur

Ben je nieuw en/of kom je met de gps? Gebruik dan WAZE! Weet dat alle wegen naar Beau Monde leiden

Ben je even het noorden kwijt? Geef ons een belletje op het nummer 09 496 58 96 (bereikbaar tijdens de openingsuren) en we helpen jou met plezier verder <3

openingsuren

Maandag: 14 - 18u

Dinsdag: SLUITINGSDAG

Woensdag: 11 - 18u
Donderdag: 11 - 18u
Vrijdag: 11 - 18u
Zaterdag: 11 - 18u

Zondag: RUSTDAG

Open op feestdagen van 10 - 12.30u

contact

Telefonisch bereikbaar op +32 9 496 58 96 tijdens de openingsuren van de winkel!

Wij zijn het makkelijkst bereikbaar via mail op info@beaumonde-fashion.be.
Opgelet, mails worden niet dagelijks opgevolgd.

Neem zeker ook eens een kijken bij onze veelgestelde vragen hieronder.

Veelgestelde vragen

Wordt een uitverkocht item nog aangevuld?

Niet altijd! Als we items kunnen bijbestellen wordt dit gemeld via social media @beaumonde.fashion
Wij kunnen geen items opzij houden.

Wil je als eerste op de hoogte zijn van een restock van je favoriete artikel? Laat dan je e-mail achter bij het item! Zo krijg jij als eerste een melding als deze terug op voorraad is. 

Wij bestellen niet vaak items opnieuw bij. Waarom? Omdat onze collectie wekelijks vernieuwd wordt en je op die manier altijd kans maakt om dat ene unieke item te scoren.

PS. Items in sale/outlet worden NIET meer aangevuld.

Ik bestel een item in pre-order. Hoe gaat dit in zijn werk?

PRE-ORDER ITEM: is een item dat wij bijbestellen bij onze leverancier. Dit item is niet bij ons op voorraad en dus enkel online verkrijgbaar. Wij vermelden bij elk PRE-ORDER item een verwachte levertijd. Opgelet, deze kan altijd afwijken. Hiervoor zijn wij niet aansprakelijk.

Bestel jij 1 of meerder items in combinatie met een PRE-ORDER item? Dan wordt alles SAMEN OPGESTUURD.

Het is niet de bedoeling dat orders samen gebundeld worden in combinatie met PRE-ORDER orders.
Voorbeeld: bestel jij in week 1 een order met een PRE-ORDER item? Dan is het niet de bedoeling om in week 2 een nieuw order te plaatsen en dit samen te laten opsturen met je vorige bestelling van week 1. Je dient dit dus als een apart order te bestellen (en dus ook eventuele verzendkosten te betalen). 
Waarom? Dit wordt voor ons zeer ingewikkeld om op te volgen en zorgt er ook voor dat items hier heel lang opzij hangen. Stel dat je bepaalde stuks zou retourneren dan komt dit item pas lang nadat de collectie uitkwam terug in onze winkel en dat is niet zo fijn.

Is je maat uitverkocht? Dan kan je niet meer pre-orderen (op=op).

Is de stock online hetzelfde als in de winkel?

STOCK WEBSHOP = STOCK WINKEL !!Wil je vooraf checken als je favoriete item nog beschikbaar is? Ga naar onze webshop www.beaumonde-fashion.be selecteer je item, klik je maat aan en daaronder verschijnt er als je maat nog op voorraad is.
Is het item/je maat online uitverkocht? Dan is het in de winkel ook uitverkocht!

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Je kunt tijdens het afrekenen bij “verzendmethoden” aanduiden “Afhalen in de winkel”. Nadat we je pakje hebben klaargemaakt sturen we je een bevestigingsmail. Het is pas als je deze bevestigingsmail ontvangen hebt dat je effectief om je bestelling kunt komen.

Afhalen kan enkel tijdens de openingsuren van de winkel. Je dient je bestelling binnen de 5 KALENDERDAGEN af te halen. Indien je je bestelling niet binnen de 5 kalenderdagen komt afhalen, wordt jouw order automatisch geannuleerd en rekenen wij een annulatiekost van €4.95 aan.

PS. Alles staat héél duidelijk uitgelegd in de bevestigingsmail.

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

In je pakket zit er een pakbon en retourformulier. Op het retourformulier staat héél duidelijk uitgelegd hoe je kunt retourneren.
Het is NIET mogelijk om je retouraanvraag via social media of mail te doen! Neem dus zeker goed het retourformulier door vooraleer je via social media/mail stuurt :)

*** Retourneren is alleen mogelijk indien de retour binnen 14 dagen na ontvangst bij ons wordt aangemeld. Na aanmelding heb je 14 dagen om het pakket daadwerkelijk te retourneren. Retourzendingen die niet binnen deze termijnen worden aangemeld en verzonden, worden niet geaccepteerd.

*** LET OP: Retourzendingen die naar een ander adres verstuurd worden dan ons eigen retouradres (Lostraat 36, 9880 Aalter) worden niet aanvaard noch afgehaald.

Belangrijk bij retour (van een online aankoop) in de winkel

  • Retourneren kan enkel persoonlijk aan de kassa tijdens onze openingsuren.
  • Het is niet toegestaan om pakketten in onze brievenbus of buiten de winkel achter te laten.
  • Alleen na ontvangst door een medewerker en met een ingevuld retourformulier kunnen wij je aankoopbedrag terugbetalen.
Hoe kan ik een cadeaubon kopen?

Cadeaubonnen kunnen zowel in de winkel als online aangekocht/gebruikt worden. Cadeaubonnen die online worden aangekocht krijg je direct via mail. 

De cadeaubonnen zijn 12 maanden geldig. Ze kunnen niet gebruikt worden bij het aankopen van artikelen uit de solden of uit onze outlet & worden niet verlengd! Cadeaubonnen die verlopen zijn worden automatisch geannuleerd in ons systeem. Je kunt op geen enkel moment de cadeaubon inruilen voor geld. De datum die op de cadeaubon staat, is de datum van aankoop. Bijvoorbeeld: datum op de cadeaubon is 15/01/2025, dan vervalt jouw bon op 15/01/2026. 

Opgelet: betaal jij online met een cadeaubon en een andere kortingscode of items die zijn afgeprijsd dan zullen wij jouw order annuleren!! Aankopen met een cadeaubon zijn niet cumuleerbaar. 

Wens je een fysieke cadeaubon?
Dan kan je hiervoor langskomen tijdens de openingsuren van de winkel.

Kan ik mijn aankoop uit de winkel retourneren/omruilen?

Langskomen naar de winkel = PASSEN.

Aankopen in de winkel worden NOOIT TERUGGENOMEN en kunnen ook NIET OMGERUILD WORDEN !!

Pluizende kledij, wat nu?

Pluizen (ook wel pilling genoemd) kan voorkomen bij stoffen die zachte of natuurlijke vezels bevatten, zoals wol, mohair, acryl of viscose. Dit is een normaal kenmerk van het materiaal en géén productiefout.

Door wrijving tijdens het dragen of wassen kunnen kleine vezeltjes loskomen en bolletjes vormen aan de oppervlakte van de stof. Gelukkig kun je dit eenvoudig verhelpen met een kledingontpiller of “pilo shaver”. Daarmee ziet je kledingstuk er weer als nieuw uit.

Tips om pilling te beperken:
- Was het kledingstuk binnenstebuiten op een fijnwasprogramma.
- Vermijd contact met ruwe oppervlakken (zoals tassen, ritsen of jasvoering).
- Gebruik een waszakje bij kwetsbare materialen.

Pluisvorming is dus een natuurlijk verschijnsel dat niets zegt over de kwaliteit van het kledingstuk. Pilling valt onder normale slijtage, en daar ben zijn wij niet aansprakelijk voor.

Retouches

Vanaf heden kan je ook retouches laten uitvoeren in onze winkel. Betaling van het item en de retouche dient vooraf te gebeuren. Termijn van een retouche duurt +- 7 à 10 kalenderdagen. 

Voorwaarden retouches
Retouches en aanpassingen worden uitgevoerd volgens de instructies van de klant. Aangezien het om maatwerk gaat, kunnen uitgevoerde retouches niet worden geannuleerd of terugbetaald.

De klant erkent dat subjectieve ontevredenheid (zoals pasvorm of esthetische voorkeur) geen grond vormt voor terugbetaling. Enkel bij een foutieve uitvoering ten opzichte van de afgesproken instructies kan herstelling of correctie plaatsvinden.

Betaling voor retouches gebeurt vooraf en bevestigt de goedkeuring van deze voorwaarden.

Kan ik een item reserveren?

Dat is niet mogelijk. Wij reserveren geen items, first come first served :)

Wil je zeker zijn van een item? Kom dan langs naar de winkel of bestel het online en duid aan “afhalen in de winkel” dan kan je onmiddellijk je item passen. Past het niet? Dan kan je omruilen of storten wij je centjes terug.

Welke kledingmaten verkopen jullie?

PARIJSE MODE
Bovenstukken: S-M-L, S/M-M/L of TU
Broeken: 34-42
Schoenen: 36-41

MERKEN:
YAYA the brand: 34 tem 44
KAFFE: 34 tem 46

Hoe kan ik jullie best contacteren?

We zijn het snelst bereikbaar via mail: info@beaumonde-fashion.be of telefonisch: +32 9 496 58 96

Vraag over je bestelling/aankoop: info@beaumonde-fashion.be
Algemene vragen tijdens de openingsuren: +32 9 496 58 96.

Alle notificaties van sociale media staan UIT.
Heb je een dringende vraag? Stuur een mail of bel naar de winkel. We doen ons uiterste best om jouw vraag asap te beantwoorden. Mails worden NIET dagelijks opgevolgd <3

Waar kan ik parkeren bij de winkel?

Er is (gratis) ruime parking voor en naast de deur & heel veel parking in de Lostraat.

ADRES WINKEL: LOSTRAAT 36 - 9880 AALTER